Tävlingar 2023

Golfa Runt Gotland- Inspel

Fritt inspel för alla deltagare av Golfa Runt Gotland eventet.

Onsdagsträff

Våra torsdagsträffar har nu blivit onsdagsträffar och det  är en avslappnad tävling i form av en poängbogey där vi spelar med endast tre valfria klubbor samt putter. Det är en trevlig kväll också för den som inte är någon rutinerad tävlingsgolfare. Åldersgräns 15 år.

Vi tar en liten avgift på 50:- och då ingår kaffe och macka! Icke medlemmar och greenfee-medlemmar betalar en reducerad greenfee, 50:-. Anmälan och samling kl 17.30 resp. torsdag.

Tävlingsledare: Fredrik Hjortholt

Öppen Veterandag

Spelform: GS Eclec

Onsdagsträff

Våra torsdagsträffar har nu blivit onsdagsträffar och det är en avslappnad tävling i form av en poängbogey där vi spelar med endast tre valfria klubbor samt putter. Det är en trevlig kväll också för den som inte är någon rutinerad tävlingsgolfare. Åldersgräns 15 år.

Tävlingsledare: Stefan Vesterlund

Gotlandsbolaget Greensome

Spelform: Greensome

Blue Cup på Gotska

Vi börjar med en fika vid 12-tiden.
Spelar 18 hål och avslutar med kaffe, en macka och resultatet från första omgången. Varmt välkommen!

Tävlingsledare: Gotska GK

Jimmys minne

Spelform: Flagg 9 hål, start runt lunch (12:00).
Tävlingsavgift: Valfritt belopp och alla pengar går oavkortat till vällgörande ändamål med fokus på barn och ungdomar.

Greenfee: Reducerad greenfee för gäster, 140kr.

Tävlingsledare: Mats Säfström

Herrdag När - Ljugarn

Tävlingsledare: När GK

Start kl: 08:00.

Tävlingsledare: Josefin Jarlheden

Klubbmästerskap

Spelform: Slaggolf

Tävlingsledare: Mats Säfström

Blue Cup

Spelas på Ljugarn.

Start kl: 13:00.

Tävlingsledare: Ronny Hallbom

Arriba Scramble

Spelform: Scr Pa

Tävlingsledare: Peter Hagenfeldt

Kvällens vinnare får ett fint pris.
Alla spelar från röd tee denna kväll.
Tävlingsledare: Stefan Vesterlund

Öppen Damdag

Spelform: Slaggolf

Tävlingsledare: Josefin Jarlheden

Onsdagsträff - Bysen

Bruna Dörren Open 2023

Spelform: Scramble, 2:mannalag
Första starttid: 08:30.
Priser: Man kan vinna middagar, fika och glass på Bruna Dörren.
Tävlingsavgift: 300:-, inkl. middag, alkoholfri dryck och prisutdelning på Bruna Dörren kl 19:00 samma dag. Reducerad tävlingsgreenfee, 140kr

Ta med din partner, kompis, m fl till middagen och prisutdelningen! Anmälan till detta sker i samband med registreringen på lördag morgon, endast middag pris 200:-

Veteranserien